Handelsbetingelser

GStore
CVR-nr: 41781882
Holmegaardsvej 27, 4684 Holmegaard
gsupport@gstore.dk
93600948

 

Når du handler hos GStore.dk er der ingen skjulte abonnementer.
Prisen på varen og fragtomkostningerne er det eneste du betaler, der kommer ikke noget udover.

Produktinformation:

Bemærk at der ikke medfølger manual på Engelsk og Dansk på alle varer.
Alle købte varer på GStore.dk bliver sendt fra Danmark.

Betaling

Kreditkort (Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, og MasterCard Debet.)
Mobilepay

 

Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Fragt

DAO Pakkeshop 29 DKK

Du har mulighed for selv at vælge afhentningssted hos en pakkeshop. Når du har indtastet din adresse, vil de nærmeste afhentningssteder automatisk komme frem. Hvis du vil have et andet afhentningssted, kan adressen ændres til det ønskede sted.

Fri fragt til valgfri PakkeShop, ved køb over 600 kr.

 

DAO Privatlevering 35 DKK

Med privatlevering bliver din pakke bliver leveret direkte til døren. Hvis du ikke er hjemme når pakket bliver leveret, vil du få besked i postkassen med oplysninger om hvor du efterfølgende kan afhente. 

 

Afhentning i Holmegaard (4684) 0 DKK

Hvis du hellere vil spare fragten, kan du afhente din ordre i Holmegaard (4684). Hvis du vælger denne indstilling skal du skrive dato og tid i boksen hvornår du vil afthente varene - Kan afhentes alle hverdage 16:00 - 18:00.

 

Din bestilling kan afhentes på denne adresse:

Holmegaardsvej 27
4684 Holmegaard

 

Vi levere kun pakker til bopæle i Danmark.
Levering til ikke-brofaste øer og udenfor Danmark, gælder andre priser.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til gsupport@gstore.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 
Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

GStore
Holmegaardsvej 27
4684 Holmegaard
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:

GStore
Holmegaardsvej 27
4684 Holmegaard
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos GStore og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data.
Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på GStore.dk er Nicklas Petersen.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: gsupport@gstore.dk  

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte GStore.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: https://www.forbrug.dk/klagemuligheder/klager-over-koeb-i-danmark/saadan-starter-du-en-klagesag/

 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

Hent fortrydelsesformular

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 23.07.2021